upcyclingowa torebka ze spódnicy / skirt upcycled into a bag DIY

niedziela, lutego 01, 2015

starą, wełnianą, plisowaną spódnicę przerobiłam na upcyklingową torebkę na ramię,
wykroiłam 4 prostokąty (2 w kratkę, 2 z podszewki), zszyłam je ze sobą ścinając dolne rogi,
uszy torebki zrobiłam z 2 pasków,  inspiracją był wzór znaleziony na tej stronie: www.skiptomylou.org
 


spódnica była plisowana i po rozpruciu zyskałam dużo materiału, 
resztki pozostałe po uszyciu torebki planuję wykorzysta
na jakaś poszewkę do poduszki lub maskotkę dla dzieci
jak tylko znajdę czas...
 
z resztek materiału uszyłam natomiast poduszkę
projekt na zdjęciu poniżej, a instrukcja tu KLIK:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetna ta torebka! Naprawdę super pomysł, żeby wykorzystać resztki materiałów. Ja ostatnio zaczęłam się rozglądać za takimi torbami i trafiłam na stronę, gdzie polski projektant toreb wykonuje wiele ciekawych wzorów. Poza tym ma ceny adekwatne do jakości :)

    OdpowiedzUsuń

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów