lustro ze starego okna / window pane mirror DIY

czwartek, marca 05, 2015

powyżej ubytki wkoło klamki (były dwie, zostawiliśmy jedną), które zaszpachlowaliśmy masą szpachlową do drewna z pyłem drzewnym (sosna) firmy superprofi

a tak wyglądało okno początkowo, gdy bejcowałam je na biało w piwnicy:


okno-lustro powiększa nam optycznie pokój i rozświetla nieco nasze poddasze, jedyny minus jest taki, że bałagan w kuchni widać teraz podwójnie ;)

inspiracja do wykonania tego projektu: program Doroty Szelągowskiej "Dorota Was Urządzi" http://dorotaszelagowska.pl/

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Rewelacja!:)
    Tak się składa, że mam też takie stare lustro do dyspozycji i nie zawaham się go użyć teraz! :))))
    Pozdrawiam!
    Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda, musze znaleźć jakieś okno :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I pomysł i wykonanie podoba mi się - ma swój klimat i nadaje charakter :)
    Najwięcej uroku ma w sobie samo okno - jest prześliczne i na pewno wyglądało pięknie w domu!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł :) Nie pomyślałabym że można zrobić lustro ze starego okna ;) Elegancko to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super oszczędność i umiejętność nadawania przedmiotom drugiego życia. Tylko osoby z ogromną wyobraźnią potrafią wykorzystać okno do zrobienia lustra :) <3 Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalny pomysł na dekoracje wnętrz ;) Sama szukam każdego dnia nowych inspiracji na odmianę wyglądu swojego małego dmku. Ostatnio w moje ręce wpadły gabloty ekspozycyjne, które znalazłam na jakimś pchlim targu. Myślę, że znajdę im odpowiednie miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super domek, fajny blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne mieszkanie. Też chciałabym mieć takie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów