poduszka ze spódnicy w szkocką kratę / pillow made from a tartan skirt DIY

wtorek, marca 03, 2015

rozprułam starą, plisowaną spódnicę w szkocką kratkę i dzięki temu uzyskałam sporo materiału z którego zrobiłam poszewkę na poduszkę (Jysk cena promocyjna 3zł/szt.) i torbę zakupową (klik)
wystarczyło tylko wyciąć 2 kwadraty, zszyć je ze sobą na lewej stronie zostawiając jakieś 5-10 cm 
na zakładkę (patrz 2 powyższe zdjęcia) na włożenie poduszki,
aby zapobiec wypadaniu poduszki można wszyć rzep lub zamek w miejsce zakładki

aby ozdobić poduszkę można jeszcze przeszyć raz margines (ok. 1-2 cm) 
i doszyć jakieś duże, ozdobne guziki po bokach


na razie poduszki wypróbowuje chory synek, a książka powyżej to nasza aktualna lektura

You Might Also Like

0 komentarze

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów