zupa krem z białych szparagów

środa, maja 13, 2015


składniki:
  • pęczek białych szparagów
  • 1 por
  • 1 cebula
  • 2 ziemniaki
  • bulion
  • masło
  • przyprawy (sól, pieprz, gałka muszkatołowa, tymianek)
pokrojony w krążki por + posiekana cebula + obrane, pozbawione twardych końcówek i pokrojone szparagi = podduszamy na maśle w garnuszku, zalewamy bulionem, dodajemy pokrojone w kostkę ziemniaki, gotujemy do miękkości, miksujemy blenderem, przyprawiamy

zupę tą skosztował nawet mój mąż, który nie cierpi szparagów i zup kremów - na pytanie czy zjadł - odpowiedział dyplomatycznie, że przyprawił maggi, a gdy drążyłam dalej czy smakowała - odpowiedział, że tak, bo był głodny, więc chyba odniosłam kolejny kulinarny sukces i tak zmotywowana mogę dalej eksperymentować w kuchni :)

You Might Also Like

0 komentarze

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów