domowa granola

wtorek, lipca 14, 2015

domowa granola - pyszne i zdrowe śniadanie,
świetna alternatywa dla gotowych sklepowych płatków śniadaniowych

Składniki:
  • płatki owsiane
  • orzechy włoskie
  • orzechy laskowe
  • płatki migdałowe
  • ziarna sezamu
  • rodzynki
  • suszona żurawina
  • suszone śliwki
  • suszone morele
  • wiórki kokosowe i suszony kokos
  • owoce goji
  • miód (u mnie spadziowy)
  • odrobina masła dla połysku
  • cukier
  • cynamon 
Orzechy i owoce posiekać, następnie wraz z pozostałymi składnikami wymieszać w misce i wysypać na blachę wyłożoną papierem do pieczenia, wstawić do rozgrzanego do 180 stopni piekarnika na 20 minut, przełożyć do szczelnej puszki lub słoika. Podawać z mlekiem, lub jogurtem. Smacznego!

P.S. Nie podałam proporcji, bo każdy dodaje to co lubi w ilościach jakie lubi, ja dodałam dużo różnych owoców i orzechów dla urozmaicenia
Letnie oczyszczenie

You Might Also Like

1 komentarze

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów