jak uszyć piórnik do kolorowania / colouring pencil case DIY

poniedziałek, sierpnia 24, 2015

idzie wrzesień, czas powrotów do szkoły, stąd pomysł uszycia piórnika, jest on bardzo łatwy i szybki do zrobienia
  • najpierw wycinamy z tkaniny (u mnie tkanina TIDNY która kupiłam w IKEA, ma bajeczne wzory które możemy kolorować mazakami, np. LOPSTARR, także marki IKEA):
  • szerokość piórnika dostosowujemy do szerokości zamka, oraz do tego czy piórnik ma być w pionie, czy w poziomie 
  • następnie przyszywamy zamek do jednej z krawędzi jak na poniższym zdjęciu:
  • potem przyszywamy zamek do drugiej krawędzi:
  •  następnie zszywamy piórnik z obu stron na prawej stronie wzdłuż bocznych krawędzi dodając kawałek wstążki w okolicach zamka (będzie się łatwiej dziecku otwierało piórnik ciągnąc za wstążeczkę) w sposób widoczny na zdjęciu:
  •  potem zszywamy piórnik na lewej stronie wzdłuż bocznych krawędzi:
  • wywijamy na prawą stronę i gotowe, teraz możemy piórnik dać dziecku do pokolorowania mazakami:

zrobiłam kilka wariantów piórników:
pomysł na ten projekt zaczerpnęłam z tej strony: klik

a z tego piórnika / kosmetyczki można tez łatwo zrobić torebkę dla małej damy, wystarczy tylko doszyć paski:


You Might Also Like

3 komentarze

  1. rewelacja! pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo za pomysł!!! taki piórnik można ozdobić na wiele sposobów i każdy będzie inny

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki, polecam, bardzo szybko i prosto się robi, można uszyć z jakiegokolwiek jasnego materiału i dowolnie ozdobić mazakami :)

    OdpowiedzUsuń

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów