jak zrobić słodkie pszczółki z marcepanu / sweet marzipan bee DIY

niedziela, listopada 08, 2015

jak w prosty sposób zrobić słodkie pszczółki z masy marcepanowej do ozdoby tortu, mazurka lub babeczek:

gotową masę marcepanową dzielimy na dwie części, jedna z nich zabarwiamy kakao, następnie lepimy z masy niczym z plasteliny kuleczki jednakowej wielkości z dwóch różnych mas, następnie kuleczki łączymy ze sobą i lekko spłaszczamy i powstaje odwłok, ostatnią kuleczkę formujemy w szpic, do głowy doklejamy mniejsze białe kuleczki - oczy, skrzydełka robimy z płatków migdałowych i gotowe;
ja użyłam swoich pszczółek do dekoracji "tortu pszczelarza" w kształcie ula (przepis tu: KLIK):
pomysł na pszczółki zaczerpnęłam ze strony domowe wypieki

You Might Also Like

0 komentarze

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów