sałatka z kaki

czwartek, grudnia 10, 2015

owoc kaki czyli persymona, zwana też śliwką chińską, hodowany nie tylko w Chinach, ale także Japonii, czy choćby Australii, z wyglądu przypomina pomidora, a smakuje trochę jak śliwka, trochę jak morela lub brzoskwinia, jest to słodki smak z nuta wanilii, świetnie komponuję się z lodami, bitą śmietaną, jako składnik ciast lub sałatek owocowych

skład mojej sałatki:
  • owoc kaki
  • mango
  • banan
  • jabłko Golden Delicious (skropione cytryną, żeby nie zrobiło się ciemne)
  • jogurt naturalny
  • miód
  • owoce goji
  • nasiona chia
polecam spróbować tego egzotycznego owocu
w takim bądź podobnym zestawieniu :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Persymona jest sezonowym owocem i wlasnie sie nim zajadamy w Portugalii, tu sie nazywa diospiro - pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niedawno zauważyłam ten owoc na sklepowych półkach w Polsce, a jako, że lubię nowości skosztowałam i polubiłam, pozdrowienia :)

      Usuń

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów