roladki schabowe nadziewane

sobota, marca 12, 2016

cała sztuka zrobienia takiej rolady to odpowiednie pocięcie płata schabu, instrukcję jak to zrobić znalazłam na poniższym filmiku (w ok. 4 minucie jego trwania), który zamieszczam, bo lepiej niż jest to tu zobrazowane nie wytłumaczę:
pokrojone już mięso rozbijamy delikatnie tłuczkiem zawijając wcześniej w folie spożywczą, żeby nie nabałaganić w całej kuchni, a następnie nacieramy przygotowana wcześniej marynatę (u mnie sos Worcestershire + olej rzepakowy + sól + pieprz + czosnek przeciśnięty przez praskę) i wkładamy owinięty folia spożywczą lub spakowany do pudełka do lodówki na kilka godzin, a najlepiej całą noc

następnie nadziewamy schab (u mnie żółty ser i szynka) czym lubimy, mogą to być pieczarki, boczek, mięso mielone, szpinak, albo suszone śliwki lub żurawina, dla każdego coś miłego

potem obwijamy schab aluminiową folia spożywczą i wkładamy do brytfanki do której wlewamy wodę na dno i pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni ok. 2 godzin

pokrojone kawałki rolady można jeść na obiad na ciepło z dodatkiem ziemniaków lub kaszy, albo na zimno położone na chlebie

You Might Also Like

0 komentarze

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów