jak uszyć tipi / kids teepee DIY

wtorek, lipca 12, 2016



piękna pogoda za oknem, tipi super sprawdzi się do dziecięcych zabaw w ogródku, a także w pokoju (jeśli dysponujemy odpowiednią ilością wolnej przestrzeni),

potrzebujemy tylko 4 drewniane kijki zakupione w markecie budowlanym (u mnie w Castoramie) oraz belę materiału (u mnie ze sklepu Ikea), którą przycinamy wg. rysunku powyżej, ścinając przy tym szczyty trójkątów (aby zrobić miejsce na kijki), zszywamy je wszystkie ze sobą robiąc tunele na kijki (trójkąty z numerem 4 zszywamy tylko u góry, tworząc wejście do tipi),

tipi ozdobiłam taśma z pomponami zakupiona na allegro, a także pomponami zrobionymi ze starych ścinek włóczki przy pomocy urządzenia do robienia pomponów również z allegro
wszystkim mamom życzę radości tworzenia, a dzieciakom super frajdy z tipi, howgh! ;-)

You Might Also Like

0 komentarze

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów